MyBB Depo Forum
[1.6] MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.6] MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] (/mybb-buyuk-sorun-uzmansan-gel-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - usameavci - 14-08-2014

(14-08-2014, Saat:02:52)zPro Adlı Kullanıcıdan Alıntı: çözüm basit Gülümseme

phpmyadmin e gir

mybb_user olması lazım ona giriş yap yeni bi üyelik ac forumda sonra mybb_user a tekrar gel o actıgın kullanıcının md5 ve salt ını asıl hesapınla degıstır düzelir.

Ben zaten yazdım senin yazmana gerek var mıydı ?


Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - Sonics - 14-08-2014

2 yolu var md5 sistemi çok güçlüdür kırabileceğini sanmıyorum :

1 . : phpmyadmin den users kolonuna gir admin mailine bak , eğer sallama güncel olmayan mailse değiştir , forum anasayfasına gel normal kullanıcı adınla rasgele bir şifre girmeyi dene , şifre yanlış gelicek ve şifreyi unttunuzmu ? adlı bir
link gelecek ona tıkla , şifreni değiştir .

2. : forumda yeni bir üyelik aç ve users kolonununda UİD numarasını '' 4 '' veya admin için atanan değeri gir , giriş yap
ve admin ol .


Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - BlackCat - 14-08-2014

Şifrenizi ftp nizden öğrenemezsiniz. Anladıgım kadarıyla şifrenizi öğrenmek veyahut değiştirmek istiyorsunuz.

Ekteki dosyayı indirin.

Ekren çıkan sifirla.php dosyasını ftpnizin ana dizinine yollayın

siteniz.com/sifirla.php ye girin

Ekranda çıkan kısma Kullanıcı ID nizi yazın ve şifreyi sıfırlaya tıklayın.
Şifreniz 123456 olarak değişecektir, daha sonra panelden şifrenizi değiştirmeyi unutmayın.

Kullanici ID'nizi Dogru girin, aksi halde baska kullanicinin sifresini sifirlamis olursunuz!

[attachment=1303]