![]() |
|
Birkaç Sorum olacak. - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Birkaç Sorum olacak. (/birkac-sorum-olacak-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Birkaç Sorum olacak. - THE PRO - 23-06-2012 Evet. Onu yaptığım halde olmuyor. Hatta 1.6 sürümünde de bu hata olmuştu, veritabanı kullanıcısı atadığım halde düzelmemişti. Host aldığım site düzeltmişti. Bu seferde onlara bir mesaj attım. Birkaç Sorum olacak. - Furkan1 - 23-06-2012 Oluşturduğunuz kullanıcıya yetki verdiniz mi ? Birkaç Sorum olacak. - THE PRO - 23-06-2012 Tamam host aldığım site çözdü. Sizleride akşam akşam yordum, affedin. Cvp: Birkaç Sorum olacak. - Lord - 23-06-2012 (23-06-2012, Saat:23:43)THE PRO Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam host aldığım site çözdü. Sizleride akşam akşam yordum, affedin. Peki neden kaynaklanıyormuş sorun sordunuz mu? Birkaç Sorum olacak. - THE PRO - 24-06-2012 Onu akıl edemedim Yarın sorarım. Bu arada 1.6 halindeyken yüklü olan temam, pro pakedinde yine aynen yükledim. herşey iyi yüklendi oldu ama butonlar [X] şeklinde görünüyor. Yani hata veriyor. Ne yapmalıyım?
|