![]() |
|
[1.6] Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu (/sitemi-botlar-basti-100k-konu-oldu-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Cvp: Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu - zexy - 30-03-2014 Botların cogu rusyadan gelmekte bende yasadım aynı sorunu ve çözümü .htaccess den ulkeyi engellemekte buldum. |