MyBB Depo Forum
[1.6] Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.6] Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu (/sitemi-botlar-basti-100k-konu-oldu-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu - zexy - 30-03-2014

Botların cogu rusyadan gelmekte bende yasadım aynı sorunu ve çözümü .htaccess den ulkeyi engellemekte buldum.