![]() |
|
[MCTR] Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB Hazır Grafik Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-hazir-grafik-deposu-forumu) +---- Forum: Logo - Banner (https://mybbdepo.com/logo-banner-forumu) +---- Konu Başlığı: [MCTR] Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? (/yeni-kurumsal-logom-sizce-nasil-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - JaDe - 29-10-2013 Renk uyumu olmamış çok basit kalmış temaya uydurmaya çalışmışsınız ancak o temaya daha özgün logolar yapılabilir.Ayrıca tasarım sitesi açmışsınız ve biraz sert olcak ancak eğer diğer tasarımlarınızda bunun gibiyse büyümeniz zor
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Bilgins - 24-01-2014 (29-10-2013, Saat:12:36)AlperKarasu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-10-2013, Saat:11:04)Xray Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sitende virüs var kardeş ? Bu virüsü silmezsen cümle alem sana beddua eder yerdeki bütün taşlar başına iner söyleyeyim
|