MyBB Depo Forum
[MCTR] Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB Hazır Grafik Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-hazir-grafik-deposu-forumu)
+---- Forum: Logo - Banner (https://mybbdepo.com/logo-banner-forumu)
+---- Konu Başlığı: [MCTR] Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? (/yeni-kurumsal-logom-sizce-nasil-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - JaDe - 29-10-2013

Renk uyumu olmamış çok basit kalmış temaya uydurmaya çalışmışsınız ancak o temaya daha özgün logolar yapılabilir.Ayrıca tasarım sitesi açmışsınız ve biraz sert olcak ancak eğer diğer tasarımlarınızda bunun gibiyse büyümeniz zor Gülümseme


Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Bilgins - 24-01-2014

(29-10-2013, Saat:12:36)AlperKarasu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-10-2013, Saat:11:04)Xray Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sitende virüs var kardeş ?

resim

Teşekkürler hemen temizliyorum..

Kod:
tasarimhocam.net/index
Kod:
tasarimhocam.net/forum

Buradan bakabilirsiniz..

Bu virüsü silmezsen cümle alem sana beddua eder yerdeki bütün taşlar başına iner söyleyeyim Açık Ağızlı Gülümseme