![]() |
|
DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: Web Market (https://mybbdepo.com/web-market-forumu) +--- Forum: Ücretli Tasarım İşleri (https://mybbdepo.com/ucretli-tasarim-isleri-forumu) +--- Konu Başlığı: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik (/daggeron-v4-1-tema-daha-gelismis-daha-cok-ozellik-konusu.html) |
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Machine - 29-07-2013 Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Fiyat makuldür bu tema için elinize sağlık hayırlı satışlar dilerim. Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013 (29-07-2013, Saat:22:00)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Evet haklısın ama beyaz ve o turuncumsu renkten başka doğru düzgün görünen renk bulamadım o yüzden öyle kaldı. Teşekkürler. Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Skrillex - 29-07-2013 Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Machine - 29-07-2013 (29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştümHocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari... Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013 (29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştümHocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari... Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Skrillex - 29-07-2013 (29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştümHocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari... İşinize gelmedimi anca veletler gibi laf sokmaya çalışırsınız, neyse sizinle tartışmayacağım, buraya kanıtı atacağım merak etmeyin, bu temayı daha önce satışta gördüm diyorsam görmüşümdür ve hafızam kuvvetlidir, en kısa sürede satış konusunu bulup bu konuyuda kilitletirim merak etmeyin
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013 (29-07-2013, Saat:23:30)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştümHocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari... Abi affet ne olur affet :'( Evet biri daha önce satışa sunmuş http://mybbdepo.com/daggeron-v4-tema-satilik-15-tl-konusu.html ne yapsak ki bilemedim Ha bu arada hala bekliyorum yorumunu acaba nerede satışa sunulmuş diye.Bulamazsan da boş yorum yapma tartışacaksan özel mesaj at bende cevap vermiyim.
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - B-S-A - 30-07-2013 Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş.. |