MyBB Depo Forum
DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: Web Market (https://mybbdepo.com/web-market-forumu)
+--- Forum: Ücretli Tasarım İşleri (https://mybbdepo.com/ucretli-tasarim-isleri-forumu)
+--- Konu Başlığı: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik (/daggeron-v4-1-tema-daha-gelismis-daha-cok-ozellik-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Machine - 29-07-2013

Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Fiyat makuldür bu tema için elinize sağlık hayırlı satışlar dilerim.


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013

(29-07-2013, Saat:22:00)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Fiyat makuldür bu tema için elinize sağlık hayırlı satışlar dilerim.

Evet haklısın ama beyaz ve o turuncumsu renkten başka doğru düzgün görünen renk bulamadım o yüzden öyle kaldı.

Teşekkürler.


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Skrillex - 29-07-2013

Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Machine - 29-07-2013

(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013

(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Skrillex - 29-07-2013

(29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme

İşinize gelmedimi anca veletler gibi laf sokmaya çalışırsınız, neyse sizinle tartışmayacağım, buraya kanıtı atacağım merak etmeyin, bu temayı daha önce satışta gördüm diyorsam görmüşümdür ve hafızam kuvvetlidir, en kısa sürede satış konusunu bulup bu konuyuda kilitletirim merak etmeyin Süper


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 29-07-2013

(29-07-2013, Saat:23:30)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme

İşinize gelmedimi anca veletler gibi laf sokmaya çalışırsınız, neyse sizinle tartışmayacağım, buraya kanıtı atacağım merak etmeyin, bu temayı daha önce satışta gördüm diyorsam görmüşümdür ve hafızam kuvvetlidir, en kısa sürede satış konusunu bulup bu konuyuda kilitletirim merak etmeyin Süper

Abi affet ne olur affet :'(
Evet biri daha önce satışa sunmuş
http://mybbdepo.com/daggeron-v4-tema-satilik-15-tl-konusu.html

ne yapsak ki bilemedim Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Ha bu arada hala bekliyorum yorumunu acaba nerede satışa sunulmuş diye.
Bulamazsan da boş yorum yapma tartışacaksan özel mesaj at bende cevap vermiyim.
Süper


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - B-S-A - 30-07-2013

Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş..