MyBB Depo Forum
site butonları sorunu - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: site butonları sorunu (/site-butonlari-sorunu-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: site butonları sorunu - bitanem03 - 24-06-2013

evet şuan resim ekleyemiyorum hangisi daha iyi resim mı css mi


Cvp: site butonları sorunu - Smyrna35 - 24-06-2013

(24-06-2013, Saat:18:10)bitanem03 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet şuan resim ekleyemiyorum hangisi daha iyi resim mı css mi
Bana göre css daha iyi zaten son zamanlarda en popüleri.Resim eklemek istiyorsanız
Kod:
postbit_delete_pm ; Özel Mesaj Silmek İçin Kullanilir.
postbit_edit ; Mesaj Düzenleme Şablonu
postbit_email; Kullaniciya E-Mail Gönderme Butonudur.
postbit_find ; Kullanicinin Tüm Mesajlarini Bulmak İçin Kullanilir.
postbit_forward_pm ; Özel Mesaj - Cevapla Şablonu
postbit_multiquote ; Birden Fazla Alıntı Yapmak İçin
postbit_pm ; Kullaniciya Özel Mesaj Göndermek İçin
postbit_rep_button ; Rep Butonu
postbit_reply_pm; ; Özel Mesajda Gönder Butonu
postbit_warn ; Uyari Butonu
postbit_report ; İhbar Butonu
Bu şablonları orjinale çeviriniz ve o şablonların içindeki
Kod:
<img src="{$theme['imglangdir']}/postbit_xxx.gif"
gibi bir kod göreceksiniz ve bu kodu kendinize göre düzenleyiniz ve gerekli yere resminizi upload ediniz.Örneğin :
Kod:
<img src="images/mdp/postbit_edit.gif"
olarak düzenleyebilirsiniz.