![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Yavuzs - 12-11-2015 ![]() Avatar kutusu boş gözüküyor hep. Acaba bu sorunu nasıl düzeltebilirim? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 15-11-2015 (12-11-2015, Saat:23:07)Yavuzs Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Son mesajda avatar eklentisini kurdunuz mu? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - nader11ndeu - 30-11-2015 Temayı genişletmek isteyenler containerden değilde wrapten genişliği ayarlayabilir. Global css den şunu arayın: .wrapper Gerçekten güzel tema tebrik ederim.
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Asrinn - 10-01-2016 video mykod bölümü nerde uçmuşmu bir iş yapıyorsunuz hep eksik bırakında bilen biri yapsın ... Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 11-01-2016 (10-01-2016, Saat:04:15)Asrinn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: video mykod bölümü nerde uçmuşmu bir iş yapıyorsunuz hep eksik bırakında bilen biri yapsın ... Haklısınız. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - battalmertcan - 31-03-2016 ![]() mesaj yazınca beyaz sayfa çıkıyor Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - battalmertcan - 01-04-2016 ????? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - sparviero - 04-04-2016 Tema çok güzel ellerinize sağlık ama hızlı mesaj atınca mesajın başta çıkması sorununu çözebilmemiz için yol gösterebilecek birileri yok mu? |