![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 25-05-2015 (25-05-2015, Saat:19:03)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin Eklentiyi kurup, ayarlarını yaptınız mı? Ayrıca tema sadece 1.8 sürümünde çalışmakta. Bu yüzdende sorun yaşıyor olabilirsiniz. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - dnzblg - 25-05-2015 hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - murades - 25-05-2015 (25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yokbilgilerinizi özelden atın çözeriz.
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 26-05-2015 (25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok Son sürümü indirdiyseniz zaten kodlarda değişiklik yapmanıza gerek yok. İlk ve son mesajda avatar eklentisinin ayarlarını doğru yaptığınıza emin misiniz? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - dnzblg - 26-05-2015 şimdi yaptım saol Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - webevi - 30-05-2015 Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor. global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 30-05-2015 (30-05-2015, Saat:20:25)webevi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir Zaten dikey postbit ve yatay postbit kodları temada var. Phpmyadmin'den sql sorgusunu gönderdiniz mi? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Ruin - 16-06-2015 Avatar eklentisini nasıl yapıcağız |