MyBB Depo Forum
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 25-05-2015

(25-05-2015, Saat:19:03)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin

Eklentiyi kurup, ayarlarını yaptınız mı? Ayrıca tema sadece 1.8 sürümünde çalışmakta. Bu yüzdende sorun yaşıyor olabilirsiniz.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - dnzblg - 25-05-2015

hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - murades - 25-05-2015

(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
bilgilerinizi  özelden atın çözeriz. Süper


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 26-05-2015

(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok

Son sürümü indirdiyseniz zaten kodlarda değişiklik yapmanıza gerek yok. İlk ve son mesajda avatar eklentisinin ayarlarını doğru yaptığınıza emin misiniz?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - dnzblg - 26-05-2015

şimdi yaptım saol


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - webevi - 30-05-2015

Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor.

global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 30-05-2015

(30-05-2015, Saat:20:25)webevi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor.

global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım

Zaten dikey postbit ve yatay postbit  kodları temada var. Phpmyadmin'den sql sorgusunu gönderdiniz mi?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Ruin - 16-06-2015

Avatar eklentisini nasıl yapıcağız