![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - SirProNauth - 09-05-2015 1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Mehmethan12 - 09-05-2015 Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 09-05-2015 (09-05-2015, Saat:13:22)SirProNauth Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim? Çıkış yap butonu görünmyorsa muhtemelen görsel yanlış dizine atılmıştır. Veya atılmamıştır. (09-05-2015, Saat:18:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim. Zamanım olursa olabilir
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - SirProNauth - 10-05-2015 Resimleri yüklemeyi unutmuşum. Teşekkürler
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - ZeroSevenZero - 24-05-2015 Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 25-05-2015 (24-05-2015, Saat:19:18)ZeroSevenZero Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim Sorununuzu buradan iletebilirsiniz. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - ZeroSevenZero - 25-05-2015 asadasdads Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - dnzblg - 25-05-2015 ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin |