MyBB Depo Forum
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Cixx - 20-04-2015

Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 22-04-2015

(20-04-2015, Saat:16:23)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ?

Dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - serkant - 22-04-2015

Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz:

resim

resim

Temanız çok güzel. Severek kullanıyorum. Ama bunu nasıl düzeltebilirim?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 22-04-2015

(22-04-2015, Saat:19:57)serkant Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz:

resim

resim

Temanız çok güzel. Severek kullanıyorum. Ama bunu nasıl düzeltebilirim?

Bu hatayı düzeltmiştim. Temayı nereden indirdiniz? Son sürümü buradan indirebilirsiniz: https://yadi.sk/d/qYN7bYiKgB5AB


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - miay699 - 23-04-2015

Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 24-04-2015

(23-04-2015, Saat:13:46)miay699 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz?

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - ertank - 24-04-2015

hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 24-04-2015

(24-04-2015, Saat:15:10)ertank Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ?

Sorun değilde uğraşmanıza gerek yok aslında Gülümseme İsteyen istediği değişikliği yapsın Gülümseme