![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Cixx - 20-04-2015 Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 22-04-2015 (20-04-2015, Saat:16:23)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ? Dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - serkant - 22-04-2015 Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz: ![]() ![]() Temanız çok güzel. Severek kullanıyorum. Ama bunu nasıl düzeltebilirim? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 22-04-2015 (22-04-2015, Saat:19:57)serkant Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz: Bu hatayı düzeltmiştim. Temayı nereden indirdiniz? Son sürümü buradan indirebilirsiniz: https://yadi.sk/d/qYN7bYiKgB5AB Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - miay699 - 23-04-2015 Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 24-04-2015 (23-04-2015, Saat:13:46)miay699 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz? http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - ertank - 24-04-2015 hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 24-04-2015 (24-04-2015, Saat:15:10)ertank Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ? Sorun değilde uğraşmanıza gerek yok aslında İsteyen istediği değişikliği yapsın
|