MyBB Depo Forum
Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu)
+--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. (/dikkat-arkadasalar-thefrm-hk-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Semihss - 08-05-2013

Arkadaşlar TheFRM Hakinda Bir Kaç Bişey soylicem

Şimdi Biri Konu açiyor bana şunu ver bana şunu ver

Beyler biraz araştirsaniz hepsi Özel yapilmiş ve Warez Oldugunu Anlarsiniz İlk olarak

Ana Sayfa + Mesaj Konu :
Myskins Ayitir Özel Yapildi
resim

Ana Sayfa + Header
Özel Yapildi pixelmonkey neonglow Temasını Headerıdır
resim

Biraz Daha Araştırma Yapsanız Ne Var Ne Yok Hepsi Warezdır

Lütfen Buna Dikkat Edelim


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - alemburda - 08-05-2013

biz zaten warez olduğunda dikkat ediyoruz burda önemli olan niyet bence eğer art niyet var ise zaten üyeler konuyu görse bile cevap vermiyorlar. Ayrıca warez temalarda görünümü etkileyebilecek hiçbir destek verilmez (warez tema durduğu sürece) sadece eklenti desteği yani temelden bir destek söz konusudur.


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Semihss - 08-05-2013

(08-05-2013, Saat:08:59)alemburda Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biz zaten warez olduğunda dikkat ediyoruz burda önemli olan niyet bence eğer art niyet var ise zaten üyeler konuyu görse bile cevap vermiyorlar. Ayrıca warez temalarda görünümü etkileyebilecek hiçbir destek verilmez (warez tema durduğu sürece) sadece eklenti desteği yani temelden bir destek söz konusudur.

ya şimdi 2 gundur takip ediyorum full warez temalar takmişlar eher kullanmak istiyolarsa versin parayı alsin bu kadar basit neden çaliyorlar ben bunu anlamadim ? .


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - TheLegend - 08-05-2013

Deniyor zaten xmasterz anlamıyor Açık Ağızlı Gülümseme


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Feyz - 08-05-2013

Ben hiçbir konumda, temayı tamamen ben yaptım diye birşey demedim buyrun mesajlarıma bakın. Ama art niyetli onun bunun çocukları, benim edit halimin css kopyaladılar. Sonra da üstüne bana çamur attılar ve w@rez temayla da destek almaya kalktılar. Ben alıntı yerleri kabul ederim, hatta gerekirse temanın bu halini de paylaşırım. Ama bana bu tarz geri dönücekse yapmam işte !

"ayitir" nedir, aittir değilmi? o tema da pixelmonkey'ın değil.
ayrıca; siz böyle yaptıkça biz DÜŞMÜYORUZ, aksine YÜKSELİYORUZ Süper

Ha bide o temayı kendi sitene koymuşsun, ilk kendine bak Açık Ağızlı Gülümseme benim yaptığım halini kopyalarsan hiç şaşmam Açık Ağızlı Gülümseme


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - ByBrown - 08-05-2013

temanın w@rez kısımlar içerdiğini herkes biliyor zaten vede temayla ilgili destek istenirse destek verilmez.Ancak arkadaş sorunlarını kendisi hallediyor bnada kimsse karışamaz ben arkasındayım şahsen w@rez yerler haricinde yanlış yaptığı birşey yok art niyetli değil.Burak ta temalarında alıntı yerler yapıyor ama iyi editliyor buda w@rez sayılmaz.


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Skrillex - 08-05-2013

(08-05-2013, Saat:12:31)xByMasteRz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben hiçbir konumda, temayı tamamen ben yaptım diye birşey demedim buyrun mesajlarıma bakın. Ama art niyetli onun bunun çocukları, benim edit halimin css kopyaladılar. Sonra da üstüne bana çamur attılar ve w@rez temayla da destek almaya kalktılar. Ben alıntı yerleri kabul ederim, hatta gerekirse temanın bu halini de paylaşırım. Ama bana bu tarz geri dönücekse yapmam işte !

"ayitir" nedir, aittir değilmi? o tema da pixelmonkey'ın değil.
ayrıca; siz böyle yaptıkça biz DÜŞMÜYORUZ, aksine YÜKSELİYORUZ Süper

Ha bide o temayı kendi sitene koymuşsun, ilk kendine bak Açık Ağızlı Gülümseme benim yaptığım halini kopyalarsan hiç şaşmam Açık Ağızlı Gülümseme

Ozaman herkes candy teması kullansın, warez değil nasıl olsa, çünkü size göre kodları ordan burdan çalmışlar değilmi Açık Ağızlı Gülümseme


Cvp: Dikkat : Arkadaşalar TheFRM HK. - Remzi0068 - 08-05-2013

arkadas mybbdepo'nun thefrm ile ne ilgisi varda burada böyle bir konu aciyorsun? eger site sahibi ile sorunlariniz var ise bunu baska yerde halledin. xByMasteRz zaten destek iseterse alamaz, ki bunada ihtiyaci yok gibi.

Lütfen bu siteyi Tartisma/Sikayet forumuna cevirmeyin.