![]() |
|
[1.6] MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] (/mybb-buyuk-sorun-uzmansan-gel-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - PowerTeam - 13-08-2014 Merhaba Arkadaşlar... MyBB Oturum Şifremi Bilgisayarımda Kayıtlı Olan Şifreler Arasından Yanlışlıkla Sildim ve Hatırlamıyorum. Sitemi Aldığım Host + Domain Bir Siteye Taşıyacaktım Fakat Açtığım O Kadar Çok Kategori ve Alt Forumları Vardı ki... Tekrar Açmaya Kalksam En Az 6-7 Haftamı Alır. Bu Zahmetten Kurtulmak İçin Veri Tabanı Yedeği Yüklüyorum Ama Yedeğimin MyBB Admin Şifresini Hatırlayamıyorum. Şifremi Sıfırlamaya Çalıştım Fakat Çıkmadan Önce Forumu Kullanıma Kilitlediğim İçin Sıfırlayamıyorum. Daha Sonra Tablolar Üzerinden MD5'i Kırmaya Çalıştım ve Hatta Değiştirmeye de Çalıştım Olmadı... Bu Benim İçin Gerçekten Çok Ama Çok Önemli. Sormak İstediğim Soru Şu: FTP Dosyaları Elimde Dosyanın Neresinde Şifrem Kayıtlıdır ? Neresinde Bulabilirim Şifremi ? 1. Sitem: kayasoft.twomini.com (İlk Kullandığım Sitem) Lütfen Yardım Edin. Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - wtfpls - 13-08-2014 Hocam konu dışı olacak kusuruma bakmayın ama kaç yüzbin tane kategori varki 1buçuk ayınızı alabiliyor açmak
Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - usameavci - 13-08-2014 Mybbnin şifreleme tarzı ne bilmiyorum ama en basit mantık şudur. Yeni bir forum kurun ve yönetici şifresini istediğiniz şifre yapın daha sonra phpmyadminden bu şifreyi kopyalayıp şifresini unuttuğunuz forumdaki yönetici kısmına yazın
Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - YeaH - 13-08-2014 (13-08-2014, Saat:20:16)ThE_PiSiKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar... Sırf uzmansan gel yazısını yazdığınız için cevaplamıyacakdım ama neyse. inc/config.php inc/setting.php bu dosyalar içerisinde mysql bilgileriniz bulunmakdadır. Eğer aradığınız ftp bilgileri ise servis sağlayıcınızda bulabilirsiniz. Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - eatik - 13-08-2014 SQL yedeğinde mybb_users tablosunu açın. Kendi üyeliğinizin password kısmına gelin ve Kod: http://www.adamek.biz/md5-generator.phpsitesinde boşluğa istediğiniz şifreyi yazın, enterlayın. Gelen kodu az önce söylediğim password bölümüne yapıştırın. Daha sonra bu md5'e çevirirken yazdığınız şifreyle giriş yapın. (Yalnız ne kayasoftmuş arkadaş..) Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - usameavci - 13-08-2014 (13-08-2014, Saat:20:53)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: SQL yedeğinde mybb_users tablosunu açın. Kendi üyeliğinizin password kısmına gelin ve Bu tekniğin işe yarayacapından şüpheliyim. Mybb.com forumlarında yazdığına göre şifreleme yötemi şöyleymiş; Kod: /**Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - masterbilgi - 13-08-2014 Katılıyorum her zmana en doğru tshujin üsame abimiz vermiş cevabını anlamadıysanız mybsql bilgilerinizi verin yaiyim size Cvp: MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] - zPro - 14-08-2014 çözüm basit ![]() phpmyadmin e gir mybb_user olması lazım ona giriş yap yeni bi üyelik ac forumda sonra mybb_user a tekrar gel o actıgın kullanıcının md5 ve salt ını asıl hesapınla degıstır düzelir. |