Merhaba Kardeşim
Öncelikle 007combatant kardeşim biraz fazla sinirlendi kusuruna bakma ama haklı konu yanlış yerde..
Ayrıca Söylediğin Yer Galiba Postbiti dikey yapmak eğer bir bak yanlışsa söyle
Sen Dikey yaparsan istediğini yapmış olacaksın
Öncelikle 007combatant kardeşim biraz fazla sinirlendi kusuruna bakma ama haklı konu yanlış yerde..
Ayrıca Söylediğin Yer Galiba Postbiti dikey yapmak eğer bir bak yanlışsa söyle
Sen Dikey yaparsan istediğini yapmış olacaksın

