|
Çevrimdışı
sp4wn
|
|
Tarih: 22-02-2014, Saat:14:06
|
|
Teşekkürler , güzel tema.
|
İzinli
Screwy
|
|
Tarih: 22-02-2014, Saat:14:44
|
|
Demo linki code tagları içine alalım.
Çevrimdışı
depresif
|
|
Tarih: 23-02-2014, Saat:15:13
|
|
(Son Düzenleme: 23-02-2014, Saat:15:20, Düzenleyen: depresif.)
üye panelleri açılmıyor
redmad da kullandığın xml'yi atarmısın bu xml sorunlu..
|
Çevrimdışı
Funny
|
|
Tarih: 26-02-2014, Saat:19:53
|
|
Hocam Temayı az önce bizzat denedim Tema gerçekten sorunlu.Demoda sorun yok ama siteye kurduğumda kullanıcı paneli ve genişlet daralt seçenekleri çalışmıyor.
|
Çevrimdışı
bilal567
|
|
Tarih: 02-05-2014, Saat:11:16
|
|
alah 100000000000000000000000000000000 kere razı olsun
|
Çevrimdışı
weqale34
|
|
Tarih: 21-08-2014, Saat:18:50
|
|
usermenu açılmıyor yardımcı olurmusunuz