Uğraşmışsın yapmışsın bize de tebrik etmek düşer. Temada resim yok ise sadece xml paylaşılır, bu normaldir. Konunun neresinde sorun var anlamadım ben.
@EmreKRMN kendisi de zaten bunun farkındadır herhalde. Kimse burada marjinal tema yayınlamadı bugüne kadar. v1,v2,v3,v4,v10,v164894 diye paylaşılan temaların alayı aynı tabana farklı renklerin kodlanmış hali. Bu gruba benim temalarım da dahil. Ücretsiz tasarımlar sonuçta, ne olmasını bekliyorsunuz ki ?
@EmreKRMN kendisi de zaten bunun farkındadır herhalde. Kimse burada marjinal tema yayınlamadı bugüne kadar. v1,v2,v3,v4,v10,v164894 diye paylaşılan temaların alayı aynı tabana farklı renklerin kodlanmış hali. Bu gruba benim temalarım da dahil. Ücretsiz tasarımlar sonuçta, ne olmasını bekliyorsunuz ki ?

