Yaşın kaç bilmiyorum fakat boş işler yapıyorsun. Sadece sen değil, bu temalardan kod alıp birbirine giydire giydire tasarımcıyım diye geçinen ne kadar tip varsa hepsi aynı hatayı yapıyor. Dostlar, en azından html ve css3 bilgisi olmadan web tasarımı yapılmaz. Stil veremezsiniz, çalıntı kodlarla yaptığınız ise kendi temanız değildir.
v4 yazmışsın bak, inşallah v5 yayınlamadan önce html ve css öğrenmeye gayret eder de kendi temanı yazar, öyle yayınlarsın. Bu yaptığın 4 çalışmanın benim gözümde hiçbir değeri yok, eminim diğer arkadaşların da öyledir.
Yazıyı yazmamın sebebi ise mybbdepo gibi alanlarda da bu tip konularla seviyenin ciddi şekilde düşmüş olmasıdır. Her önüne gelen tasarımcıyım diye atlıyor, garip garip işlerle kirlilik yaratıyor. Vazgeçin artık.
v4 yazmışsın bak, inşallah v5 yayınlamadan önce html ve css öğrenmeye gayret eder de kendi temanı yazar, öyle yayınlarsın. Bu yaptığın 4 çalışmanın benim gözümde hiçbir değeri yok, eminim diğer arkadaşların da öyledir.
Yazıyı yazmamın sebebi ise mybbdepo gibi alanlarda da bu tip konularla seviyenin ciddi şekilde düşmüş olmasıdır. Her önüne gelen tasarımcıyım diye atlıyor, garip garip işlerle kirlilik yaratıyor. Vazgeçin artık.

