yok hocam bence temasının jssciprtlerini bi kontrol etsin sql injection olabilir
(11-05-2013, Saat:22:57)Legans Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]yok hocam bence temasının jssciprtlerini bi kontrol etsin sql injection olabilir
Apart temasını mybb.com üzerinden yada bu siteden indirip kursun böyle bir sorun olmaz.
(11-05-2013, Saat:23:08)Twocatys Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1.9.10 sürümü çıkmadı.
1.6.9 demek istedim pardon

Yönetime duyrulur. Forumun seviyesi iyice düşüyor..
trojan falan yemiş olabilirsiniz