08-05-2013, Saat:13:06
Bir sorunum var tema hakkında
temada geriye gittimi anasayfaya gidiyor. Giriş Yap yeri çıkıyor yardım edermisiniz 
Site Adresi : OnderaGraphic
MyBB Sürümü : 1.6
Kurulu Eklentiler : TinyPic Plugin , Resim Sığdırma , Sohbet Paneli , Mesaj Sınırı , NewPoints
Sorun açıklaması : Forumda geriye gidince giriş yap sayfasına gidiyor 
Hata Ekran Görüntüsü :


temada geriye gittimi anasayfaya gidiyor. Giriş Yap yeri çıkıyor yardım edermisiniz 
MyBB Sürümü : 1.6
Kurulu Eklentiler : TinyPic Plugin , Resim Sığdırma , Sohbet Paneli , Mesaj Sınırı , NewPoints
Sorun açıklaması : Forumda geriye gidince giriş yap sayfasına gidiyor 
Hata Ekran Görüntüsü :


