MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Forum Başlığı Renkli ama hatalı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayın mybbdepo ailesi..Ben kod buldum Forum başlığını rnkli ypcam oldu fakat bir problem var şu şekilde

Wolfteam Hileleri>Wolfteam Hileleri(Bu kırmızı Yazıo) sebebi Nedir..Bide Forum neden böyle
ordata...Buyrun Resim Açık Ağızlı Gülümseme

resim
şöyle deneyin:
Kod:
<font color="red">Wolfteam Hileleri</font>
Hocam Aynısı Yaptım fakat Yine Aynı İki Kere Yazıyor.
default tema da aynı sorun var mı?
Bakıyım mi

YOKKK
forumbit_depth1_cat sanırım bu şablonda düzenleme yapmanız gerekiyor
Nasıl Br Düzenelme TW versem yaparmısınız Açık Ağızlı Gülümseme
tamam gönderin bakayım

sorun bağlantı etiketlerinde title olmasından kaynaklanıyormuş kaldırınca düzeldi