MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MTR paketinden MCTR paketine Veri Kaybetmeden Nasıl Geçilir?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
(23-04-2013, Saat:18:37)bitanem03 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1.6.9 dan nasıl 1.6.10 geçeriz

Teşekkürler Serkan Hocam Veri Kaybı Olmadan Güncelledim..
Sayfalar: 1 2