(21-03-2013, Saat:01:39)black_wolf465 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Alıntı:MyBB SQl Hatası
MyBB, dahili bir SQL hatası olduğunu tespit etti ve aşağıdaki nedenlerden dolayı devam edemiyor.
SQL Hatası:
1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9
Sorgu:
CREATE TABLE `mybb_attachmentlog` ( `lid` bigint(30) UNSIGNED NOT NULL auto_increment, `aid` bigint(30) UNSIGNED NOT NULL default '0', `uid` bigint(30) UNSIGNED NOT NULL default '0', `date` bigint(30) UNSIGNED NOT NULL default '0', `atname` varchar(255) NOT NULL default '', `username` varchar(100) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (`lid`) ) TYPE=MyISAM
Lütfen Bu hatanın çözümü için: MyBB Türkiye Resmi Destek forumunu ziyaret ediniz.
Eklentiyi aktifleştir dediğim zaman bu hatayı alıyorum neden olabilir acaba ?
Kullandığım sürüm 1.6.8 dir.
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.
sanırım mysql versiyonunuz eski
(21-03-2013, Saat:14:04)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]sanırım mysql versiyonunuz eski
mysql versiyonu eski değil. Konuya eklenilen eklenti eski, 2010 model eklenti..
inc/plugins/attachmentlog.php içindeki
) TYPE=MyISAM"); satırı
) ENGINE=MyISAM"); şeklinde değiştirin sorun çözülür.
(21-03-2013, Saat:15:30)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (21-03-2013, Saat:14:04)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]sanırım mysql versiyonunuz eski
mysql versiyonu eski değil. Konuya eklenilen eklenti eski, 2010 model eklenti..
inc/plugins/attachmentlog.php içindeki ) TYPE=MyISAM"); satırı ) ENGINE=MyISAM"); şeklinde değiştirin sorun çözülür.
o zaman benimki eski çünkü bende böyle bir sorun yok
(21-03-2013, Saat:15:30)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (21-03-2013, Saat:14:04)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]sanırım mysql versiyonunuz eski
mysql versiyonu eski değil. Konuya eklenilen eklenti eski, 2010 model eklenti..
inc/plugins/attachmentlog.php içindeki ) TYPE=MyISAM"); satırı ) ENGINE=MyISAM"); şeklinde değiştirin sorun çözülür.
Teşekkürler sorunum çözüldü doğruymuş
attachmentlog.php isimli bi dosya yok ben shoutbox kurmaya çalışıyorum ne yapmam lazım aynı hatayı alıyorum .
Eklentinin 1.8 uyumlu yeni versiyonu:
Kod:
http://community.mybb.com/mods.php?action=view&pid=18