MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Ticket Sistemi Sorunu Lütfen Yardım !
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
resim

Yukarıdaki hatayı alıyorum arkadaşlar sorunsuz çalıştığı yazılmış konuda fakat çalışmıyor.

Eklenti :
http://mybbdepo.com/showthread.php?tid=5544
Daha Bir Saat Önce Kurdum Ve Sorunsuz ? .php Dosyasını Ana Dizine, inc Dosyalarının İçindekini inc 'ye Doğru Attığına Eminmisin ?
Çözümü buldum teşekkürler.

Alıntı:http://community.mybb.com/thread-116247.html