MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: favicon nasıl değiştirilir ?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar, kendime mybb forum kurdum tema falan tamamda, sekmenin üstündeki iconu değiştiremedim, images klasörüme baktım, kullandığım temaya baktım ama favicon yada benzer bir dosya görmedim, bende favicon dosyamı attım ama yine olmadı ? bunu nerden düzenleyebilirim ?

Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler, iyi forumlar...
Bu konu size yardımcı olacaktır.

http://mybbdepo.com/mybb-forum-sitenize-...onusu.html
(17-02-2013, Saat:17:59)NiqoTin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu konu size yardımcı olacaktır.

http://mybbdepo.com/mybb-forum-sitenize-...onusu.html

Teşekkür ederim, konu kilitlenebilir.