MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Giriş bölümü kayboldu..!
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar benim sitemde üye olamayan kişiler giriş yap,üye ol yazan yeri göremiyor.Bozdum sanırım Kafası Karışmış . Arkadaşlar bu konuyu bilen biri yardım edebilir mi ?

Kod:
http://mmorgbilgim.com.nu/index.php site buradan bakabilirsiniz
header_welcomeblock_guest

Şablonunu orjinaline dönüştürürseniz sorununuz çözülür sanırım ki sitenize tekrar baktım sorunu çözmüşsünüz zaten... Yetkili arkadaşlar konuyu kilitleyebilirler...
Evet çözdüm tşkler ama bir sonurum var.Başlangıç » Temalar » Kullanılan Tema » global.css bölümündeki kodları söylermisiniz.Orayı değiştirdimde üzgün
(17-02-2013, Saat:11:27)enes05252 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Evet çözdüm tşkler ama bir sonurum var.Başlangıç » Temalar » Kullanılan Tema » global.css bölümündeki kodları söylermisiniz.Orayı değiştirdimde üzgün

Global.css her temada farlılık gösteriyor. Hangi temanın global.css sini istiyorsunuz?
konu çözülmüştür kilit