burada kastettiğiniz son mesajlar kısmının altta olması mı?
Evet. Sadece orası değil, diğer yerlerde alttan ve üstten içeride kalıyor.
margin ve padding degerlerini sıfırlaya bilir sonradan kendiniz değer ekleye bilirsiniz veya doğrudan tablo alanlarına yeni stil etiketi ekleye bilir bu doğrultuda çalışabilirsiniz en kötüsü style="margin-top:0" veya - lerde bir değer ataya bilirsiniz(pek önerdiğim birşey olmasada kısa vadede sizin işinizi görecektir) ayrıca sitenizi açma yada temayı başka bir yere yükleyip link verirseniz kodlarını inceleyip daha net birşeyler söyleyebiliriz
Hocam onun kodlarla falan hatası yok tek sorun konu sayısı standart olarak gösterim 10 konudur sitenizde 10 konu yoksa o şekilde kayması normal yeterli konu sayısına ulaştığında düzeldiğini görüceksiniz...
(01-02-2013, Saat:17:44)The PunisheR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam onun kodlarla falan hatası yok tek sorun konu sayısı standart olarak gösterim 10 konudur sitenizde 10 konu yoksa o şekilde kayması normal yeterli konu sayısına ulaştığında düzeldiğini görüceksiniz...
Maalesef işe yaramadı hocam.

Forumun genişliğini küçültmeyi deneyebilirsiniz hocam.
(01-02-2013, Saat:18:49)BlackCat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Forumun genişliğini küçültmeyi deneyebilirsiniz hocam.
Maalesef değişiklik yok...