MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Sql Hatası Oluştu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
MyBB SQl Hatası

MyBB, dahili bir SQL hatası olduğunu tespit etti ve aşağıdaki nedenlerden dolayı devam edemiyor.

SQL Hatası:
1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''RandomLogo7' at line 1
Sorgu:
DELETE FROM mybb_settings WHERE name='RandomLogo7


Random logo bir eklenti. Kendim düzenliyordum, ftpde üstüne kaydettim. Bu sorun ise pasifleştiriyim derken meydana geldi nasıl halledebilirim?
böyle bir alan olmadığı için sorgunuz çalışmamaktadır ayarlar tablosunun name kısmına RandomLogo7 adlı bir alan oluşturusanız sorun çözülecektir
Afedersiniz ben o bölümü buldum ama oluşturabileceğim yer nerde. Ekle diye bir yer olması gerekmiyor mu?
(01-02-2013, Saat:12:15)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Afedersiniz ben o bölümü buldum ama oluşturabileceğim yer nerde. Ekle diye bir yer olması gerekmiyor mu?

bunu phpmyadminden yapmanız gerekiyor phpmyadmine girip

insert into mybb_settings set name='RandomLogo7' seklinde basit bir sql sorgusu yazarsanız düzelecektir
(01-02-2013, Saat:13:00)Pyrotoxin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:12:15)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Afedersiniz ben o bölümü buldum ama oluşturabileceğim yer nerde. Ekle diye bir yer olması gerekmiyor mu?

bunu phpmyadminden yapmanız gerekiyor phpmyadmine girip

insert into mybb_settings set name='RandomLogo7' seklinde basit bir sql sorgusu yazarsanız düzelecektir

Düzelmedi denedim ama olmadı.
(01-02-2013, Saat:13:43)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:13:00)Pyrotoxin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:12:15)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Afedersiniz ben o bölümü buldum ama oluşturabileceğim yer nerde. Ekle diye bir yer olması gerekmiyor mu?

bunu phpmyadminden yapmanız gerekiyor phpmyadmine girip

insert into mybb_settings set name='RandomLogo7' seklinde basit bir sql sorgusu yazarsanız düzelecektir

Düzelmedi denedim ama olmadı.

aynı hatayımı veriyor yoksa farklı bri hatamı aldınız?

(01-02-2013, Saat:14:12)Pyrotoxin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:13:43)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:13:00)Pyrotoxin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(01-02-2013, Saat:12:15)damnedbarbie. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Afedersiniz ben o bölümü buldum ama oluşturabileceğim yer nerde. Ekle diye bir yer olması gerekmiyor mu?

bunu phpmyadminden yapmanız gerekiyor phpmyadmine girip

insert into mybb_settings set name='RandomLogo7' seklinde basit bir sql sorgusu yazarsanız düzelecektir

Düzelmedi denedim ama olmadı.

aynı hatayımı veriyor yoksa farklı bri hatamı aldınız?

sizin kulalndığınz eklentiyi paylaşırsanız daha detaylı inceleme yapabiliriz