MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
merhaba arkadaşlar

siteme gelişmiş sağ blok plugin kurdum. Gayet güzel çalışıyor hiç bir sorunu yok derken,

Siteme google chrome veya firefox ile girerken sorun olmuyor fakat explorer ile girdiğim zaman sağ blokta yer alan "sidebar kapat" oku çalışmıyor. Yani internet explorer ile girdiğim zaman sağ bloku gizleyemiyorum. fakat diğer tarayıcılarda sorunsuz çalışıyor.

Resim (explorer-son sürüm)
resim

acaba explorerda da çalışmasını nasıl sağlayabilirim?
-tüm pluginleri kapattım sadece sağ blok plugin açtım olmadı
Explorer Diğer Tarayıcılara Göre Değişik Kodlar İle Çalışır Bazı Kodlar Explorerde Çalışmaz Bu Sorunun Çözümü Varmı Bilmiyorum Bu Nedenle Fazla Yardımcı Olamam.

Sizde Flash Player Explorerde Yüklü Değilse Ondanda Kaynaklanıyor Olabilir Tabiki'de
teşekkürler yanıt için Süper