MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> MyShoutBox
Orjinalini görmek için tıklayınız:
MyShoutBox
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
werigolat
03-10-2012, Saat:19:40
Ben Shoutbox Kulalnıyorum
I Yazıyoorum ? Çıkıyor.. phpMyAdmin den Yapıyolıyorduda unuttum yardım edin!
Mısırga
03-10-2012, Saat:19:44
phpmyadminle uğraşmaya gerek yok admin panelinden Araçlar & Bakım
UTF-8 Dönüştürme buradan dönüştür
werigolat
03-10-2012, Saat:19:46
Teşekkürler
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> MyShoutBox