MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyShoutBox
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Ben Shoutbox Kulalnıyorum

I Yazıyoorum ? Çıkıyor.. phpMyAdmin den Yapıyolıyorduda unuttum yardım edin!
phpmyadminle uğraşmaya gerek yok admin panelinden Araçlar & Bakım Sağ Ok UTF-8 Dönüştürme buradan dönüştür
Teşekkürler