Teşekkürler..Kesin çözüm olmuş

Aktif ettiğim halde olmuyor sorun nedir acaba?
Teşekkürler Güzel Bir Paylasım olmus.
Benim arkadaşlardan aldıgım bilgilerle şu şekildede olmuyormu ?
posbit_classic şablonunun içindekileri kopyalayıp bostbit şablonunun içini silip yapıştırsak daha kolay değilmi

1.8.x Eklentisi İçin Buyrun
Kod:
https://yadi.sk/d/3d0zWftzbG239
slm benim forum en son sürümü 1.8.2 dediğiniz gibi yaptım ancak version uyumsuzluğu nedeni ile aktif edemedim rica etsem varsa tabi bnm kullandığım sürüm olanı varmı acaba ?
Sayın admin ,
Yaptım ve yükledim ama aktif olmadı neden olabilir ?