MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Her Tema için Ayrı Yatay / Dikey Postbit Stili Plugin
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
Teşekkürler..Kesin çözüm olmuşGülümseme
Aktif ettiğim halde olmuyor sorun nedir acaba?
Teşekkürler Güzel Bir Paylasım olmus.
Benim arkadaşlardan aldıgım bilgilerle şu şekildede olmuyormu ?
posbit_classic şablonunun içindekileri kopyalayıp bostbit şablonunun içini silip yapıştırsak daha kolay değilmi Melek - Masum
1.8.x Eklentisi İçin Buyrun

indir-download
Kod:
https://yadi.sk/d/3d0zWftzbG239
mybb 1.8 için lütfen.
slm benim forum en son sürümü 1.8.2 dediğiniz gibi yaptım ancak version uyumsuzluğu nedeni ile aktif edemedim rica etsem varsa tabi bnm kullandığım sürüm olanı varmı acaba ?
Sayın admin ,

Yaptım ve yükledim ama aktif olmadı neden olabilir ?
Sayfalar: 1 2 3