MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> belli arkadaşlar
Orjinalini görmek için tıklayınız:
belli arkadaşlar
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
hayel
11-09-2012, Saat:20:49
merhaba,
forumumda belli arkadaşların imza kullanmasını istiyorum nasıl yapabilirim
amiralhack
11-09-2012, Saat:20:53
Yeni grup oluşturacaksın ve arkadaşını o gruba ekleyeceksin. Normal üye grubunun da ayarlarından İmza Ekleyebilir mi? bölümünün tikini kaldıracaksın.
hayel
11-09-2012, Saat:21:03
teşekkürler
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> belli arkadaşlar