MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Reklam Ağı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
Geri Dönüş Yapıldı
Karşılıgında birşey istememek diyorsunda,karsılıgında benden footer'e reklamlarınızı yapmamı istiyorsun ! yok kardeş yemezler Göz kırpma
Sitenize Bir Tek Benim Sitemde Görülmüyor 8 Farklı Sitede Banneriniz Gözüküyor
Reklam sisteminin amacı bu zaten. Senin reklamını ağa katılan siteler yapıyor. Sen de onların reklamını yapıyorsun.
Evet çok Doğru Güzel Yorumun İçin Teşekkür Ederim
Torrent,konumda sordum. dedim ki karşılığında benden ne istiyorsun dedim ? sen hiçbirşey istemiyorum konumdada var dedin. döneklik etme.
Hiç Bir Şey İstemedimki O Yapılması Gereken Şey Reklam Ağından Çıkmak İstiyorsanız Söylesyin
Güzel bir sistem. Ben katıldım. Fakat banner'ı değiştirmek istiyorum. Mümkün müdür? Öylesine başvurmuştum banner diye logo verdim çok kötü duruyor da Gülümseme
Sayfalar: 1 2 3