MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: SunShine Rank Seti V1[Kendi Yapımım,Oval Kenar,Her Rütbeye Özel Arkaplan]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
(02-09-2012, Saat:00:25)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]PSD Vermen Mümkünmü ?

Değil Ama İstediğin Rütbe Varsa Eklerim?
(02-09-2012, Saat:00:26)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(02-09-2012, Saat:00:25)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]PSD Vermen Mümkünmü ?

Değil Ama İstediğin Rütbe Varsa Eklerim?

Ben Yazı Fontunu Değiştiricektim + Kendime Özel Yazıları Eklicetim Özelden Yollasan Olmazmı ?

Çok İhityacım Var
(02-09-2012, Saat:00:28)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(02-09-2012, Saat:00:26)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(02-09-2012, Saat:00:25)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]PSD Vermen Mümkünmü ?

Değil Ama İstediğin Rütbe Varsa Eklerim?

Ben Yazı Fontunu Değiştiricektim + Kendime Özel Yazıları Eklicetim Özelden Yollasan Olmazmı ?

Çok İhityacım Var

İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım
Ö.m Kutunu Boşaltır mısın ?
(02-09-2012, Saat:00:31)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım

Aklımda Belirli Bir Font Yok Bakıp Uydurmaya Çalışıcam Paylaşıver İşte Lütfen

Rankların Üzerindeki Yazıyı Kaldırım Diğer Layerleri Kilitle Ver İstersen SADECE Yazıları Değiştiricem
(02-09-2012, Saat:00:34)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(02-09-2012, Saat:00:31)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım

Aklımda Belirli Bir Font Yok Bakıp Uydurmaya Çalışıcam Paylaşıver İşte Lütfen

Rankların Üzerindeki Yazıyı Kaldırım Diğer Layerleri Kilitle Ver İstersen SADECE Yazıları Değiştiricem

Ne Yazıkki
V2 Yolda Çalışmalara Başladım
SunShine Buton Seti V1 İçin Tıkla
Sayfalar: 1 2 3