02-09-2012, Saat:00:26
02-09-2012, Saat:00:28
(02-09-2012, Saat:00:26)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](02-09-2012, Saat:00:25)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]PSD Vermen Mümkünmü ?
Değil Ama İstediğin Rütbe Varsa Eklerim?
Ben Yazı Fontunu Değiştiricektim + Kendime Özel Yazıları Eklicetim Özelden Yollasan Olmazmı ?
Çok İhityacım Var
02-09-2012, Saat:00:31
(02-09-2012, Saat:00:28)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](02-09-2012, Saat:00:26)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](02-09-2012, Saat:00:25)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]PSD Vermen Mümkünmü ?
Değil Ama İstediğin Rütbe Varsa Eklerim?
Ben Yazı Fontunu Değiştiricektim + Kendime Özel Yazıları Eklicetim Özelden Yollasan Olmazmı ?
Çok İhityacım Var
İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım
02-09-2012, Saat:00:33
Ö.m Kutunu Boşaltır mısın ?
02-09-2012, Saat:00:34
(02-09-2012, Saat:00:31)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım
Aklımda Belirli Bir Font Yok Bakıp Uydurmaya Çalışıcam Paylaşıver İşte Lütfen
Rankların Üzerindeki Yazıyı Kaldırım Diğer Layerleri Kilitle Ver İstersen SADECE Yazıları Değiştiricem
02-09-2012, Saat:01:23
(02-09-2012, Saat:00:34)Mobber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](02-09-2012, Saat:00:31)umutcantr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İstediğin Yazı Ve Fontu Söyle Ayrıca Yazılarıda Söyle.Ben Yapayım
Aklımda Belirli Bir Font Yok Bakıp Uydurmaya Çalışıcam Paylaşıver İşte Lütfen
Rankların Üzerindeki Yazıyı Kaldırım Diğer Layerleri Kilitle Ver İstersen SADECE Yazıları Değiştiricem
Ne Yazıkki
02-09-2012, Saat:15:23
V2 Yolda Çalışmalara Başladım
02-09-2012, Saat:18:26
SunShine Buton Seti V1 İçin Tıkla