MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Buton Bölümü Düzenleme
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
resim

Arkadaşlar bu bölümü hangi şablondan düzenleyebilirim. Gülümseme
ben biliyordum ya herhalde postbit fln orda bi yerdeydi
postbit_classic şablonundan yapılmaktadır.isterseniz ücretsiz olarak yaparım fazla bilginiz yoksa bu konuda
O Bölümler Postbit Şablonları'nda Kendilerine Özel Şablonlarda Ayalanmışlardır.

Mail => postbit_email
Ö.M => postbit_pm
www => postbit_www
Bul => postbit_find
Rep Ver => postbit_rep_button
Düzenle => postbit_edit
Sil => postbit_quickdelete
Alıntı => postbit_quote
Çoklu Alıntı => postbit_multiquote
Raporla => postbit_report
Uya => postbit_warn


Butonları ve Düzenlendiği Kısımları Yukarıda Belirttim. Artık İçeriği Düzenlemek Size Kalmış Gülümseme
arkadaslar bende niye böyle cikiyor sagdakinler normal ama solda yaziyla yaziyor...
resim
Postbit Şablonları'ndan postbit_find ve postbit_pm Şablonlarına Bir Göz At.
kardesim cok sagol isimi gördüSüper
Arkadaşlar p class attım ama konuya video ekleyince aşağıdaki gibi sorun oluşuyor.

resim
Sayfalar: 1 2