2 faktörlü doğrulama Admin paneldemi var yoksa bir eklentimi var?
Ne demek istediğinizi anlamadım daha detaylı bilgi verir misiniz?
(01-09-2020, Saat:15:26)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ne demek istediğinizi anlamadım daha detaylı bilgi verir misiniz?
mybb sitesine giriş yaparken karekod ile doğrulama sistemi mybbnin içindemi var yoksa bir eklenti olarakmı indiriyoruz onu bulamadımda
bu konuda varmı mı bir bilgi?