MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Vienna tema
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba Arkadaşlar 

Vienna temada, Ana Sayfada Sadece konu Sayisi gorukuyor onu hem konu hemde yorum yapma şansımız Varmı
Size yardımcı olabilmemiz için aşağıda adresini belirttiğim şablona uymalısınız.

Bkz: http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-k...onusu.html
(24-09-2016, Saat:02:46)erdalmedet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Size yardımcı olabilmemiz için aşağıda adresini belirttiğim şablona uymalısınız.

Bkz: http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-k...onusu.html

PHP Kod:
<td align="right" valign="midle" style="white-space: nowrap">
<
font color="#b4b4b4">Konular: &nbsp;{$threads}{$unapproved['unapproved_threads']} </font> &nbsp; &nbsp <br /> 
<
font color="#b4b4b4">Mesajlar: &nbsp;{$posts}{$unapproved['unapproved_posts']} </font> &nbsp; &nbsp
</
td

bende vienna kullanıyorum bu kodu kullanabilirsiniz.
Kod:
www.vsroforum.com