MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: mybb Bedava Tema
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Beyler bayanlar bu aralar canim sıkıldı ve mybbdepoya geri dondum izinliydim yani çalisiyodum fln neyse tema yapmaya karar verdim ne tarz bi tema istiyosunuz 0 dan bir tema yapicagim temanin 2 hali olacak biri 1.6 diyeride 1.8 1.6 kulannlari unutmayalim Açık Ağızlı Gülümseme neyse temanin nasil olucagini yorum atin temayi çizmeye basliyacagim
responsive bi tane sağlam yap satarsın
Farkını koy :Gülümseme sende