21-09-2016, Saat:11:19
Beyler bayanlar bu aralar canim sıkıldı ve mybbdepoya geri dondum izinliydim yani çalisiyodum fln neyse tema yapmaya karar verdim ne tarz bi tema istiyosunuz 0 dan bir tema yapicagim temanin 2 hali olacak biri 1.6 diyeride 1.8 1.6 kulannlari unutmayalim
neyse temanin nasil olucagini yorum atin temayi çizmeye basliyacagim
neyse temanin nasil olucagini yorum atin temayi çizmeye basliyacagim
sende