MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB Hareketli Postbit
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
KURULUM:

Kod:
Kod:
.postbitresim {
    background: #dedede url(http://st.10tl.net/tema/adigeemperor/webboss/postbitresim.gif) top left repeat-x;
    width: 150px;
    color: #000000;
    margin: 2px;
    text-align: left;
    padding: 5px;
    border: 1px solid #404040;
    -moz-border-radius: 3px;
    -webkit-border-radius: 3px;
    font-size: 11px;
}

Yukardaki kodu; Admin Panelinizden Temalar > Temanız > global.css > Stil Sayfası Düzenle: Gelişmiş Mod En alta enterleyin yapıştırın.

Daha sonra Admin Panelinizden Şablonlar > Post Bit Şablonlar > postbit_author_user içindekilerin hepsini aşağıdaki kodla değiştirin:
Kod:
Kod:
<div align="left" class="postbitresim"><b>Rütbe :</b> $usergroup[title]</div>

<div align="left" class="postbitresim"><b>Durum:</b> {$post['onlinestatus']}</div>

<div align="left" class="postbitresim"><b>Mesaj Sayısı :</b> {$post['postnum']}</div>

<div align="left" class="postbitresim"><b>Üye No:</b> $post[uid] </div>

<div align="left" class="postbitresim">{$post['replink']}</div>

Alıntıdır.
Paylaşım İçin Teşekkürler AloneBoss Çok Güzel Yapmış Eline Sağlık
Demo koyarmısınız hocam.