Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım..
(29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım..
Bana yaptırılacak dendi. Günlerdir yaptırılıyor. Sanırım ücretli çalışanlar ücretsiz çalışanlar kadar hızlı değiller. Ayrıca temanızı paylaşmadım. Temamı paylaştım. Geliştirilmiş hali sizin temanız. İyi forumlar.
(29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım..
Bana yaptırılacak dendi. Günlerdir yaptırılıyor. Sanırım ücretli çalışanlar ücretsiz çalışanlar kadar hızlı değiller. Ayrıca temanızı paylaşmadım. Temamı paylaştım. Geliştirilmiş hali sizin temanız. İyi forumlar.
Siz o temayı yaparken de dediğim gibi: "acelesi yok". Ayrıca o temanın sizin ya da bizim temamız olduğuna dair birşey söylediğimi sanmıyorum. Temanızı geliştirmedim, hataları vs. düzelttim eksikleri tamamladım sadece. Ayrıca temanızda hala eksikler/hatalar var. Keşke onları düzeltip paylaşsaydınız.
Ek olarak: Ücretli çalışanlar temanın "tüm" fonksiyonlarını düzenlediği için, işini hakkıyla yaptıkları için onları tercih ediyorum. Öbür türlü kendim de yapmasını bilirdim*
(29-05-2016, Saat:09:32)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım..
Bana yaptırılacak dendi. Günlerdir yaptırılıyor. Sanırım ücretli çalışanlar ücretsiz çalışanlar kadar hızlı değiller. Ayrıca temanızı paylaşmadım. Temamı paylaştım. Geliştirilmiş hali sizin temanız. İyi forumlar.
Siz o temayı yaparken de dediğim gibi: "acelesi yok". Ayrıca o temanın sizin ya da bizim temamız olduğuna dair birşey söylediğimi sanmıyorum. Temanızı geliştirmedim, hataları vs. düzelttim eksikleri tamamladım sadece. Ayrıca temanızda hala eksikler/hatalar var. Keşke onları düzeltip paylaşsaydınız.
Ek olarak: Ücretli çalışanlar temanın "tüm" fonksiyonlarını düzenlediği için, işini hakkıyla yaptıkları için onları tercih ediyorum. Öbür türlü kendim de yapmasını bilirdim*
Kimi tercih ettiğiniz açıkçası pek önemli değil benim için. Ben hatalı bir şekilde paylaşıyorum, kullananlar kullanır. En azından tercih etmiyorum, ediliyorum. Hayırlı Forumlar. Konuya cevap yazsanız da geri cevap alamayacağınızı bilin.
(29-05-2016, Saat:13:51)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:32)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım..
Bana yaptırılacak dendi. Günlerdir yaptırılıyor. Sanırım ücretli çalışanlar ücretsiz çalışanlar kadar hızlı değiller. Ayrıca temanızı paylaşmadım. Temamı paylaştım. Geliştirilmiş hali sizin temanız. İyi forumlar.
Siz o temayı yaparken de dediğim gibi: "acelesi yok". Ayrıca o temanın sizin ya da bizim temamız olduğuna dair birşey söylediğimi sanmıyorum. Temanızı geliştirmedim, hataları vs. düzelttim eksikleri tamamladım sadece. Ayrıca temanızda hala eksikler/hatalar var. Keşke onları düzeltip paylaşsaydınız.
Ek olarak: Ücretli çalışanlar temanın "tüm" fonksiyonlarını düzenlediği için, işini hakkıyla yaptıkları için onları tercih ediyorum. Öbür türlü kendim de yapmasını bilirdim*
Kimi tercih ettiğiniz açıkçası pek önemli değil benim için. Ben hatalı bir şekilde paylaşıyorum, kullananlar kullanır. En azından tercih etmiyorum, ediliyorum. Hayırlı Forumlar. Konuya cevap yazsanız da geri cevap alamayacağınızı bilin.
Sanırım yaptığınız işleri hiç yarım bırakmadığınızdan(!) dolayı tercih ediliyorsunuz
