MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB Award Theme (Satılık)
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4
Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.
Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...
(28-04-2016, Saat:18:02)slash7711 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.

(28-04-2016, Saat:18:03)Sepultura2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Elinize sağlık güzel olmuş.

(28-04-2016, Saat:19:07)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi forumlar.
Temayı adam yapıyor fiyatı üyeler belirliyor. Bu forum ne zaman normal webmaster forumlarına dönecek. Tema gayet güzel olmuş fiyatı da yüksek değil. Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.
50 tl verilmez,iyi satışlar.
(28-04-2016, Saat:19:59)corci Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]50 tl verilmez,iyi satışlar.

Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.
Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.
(28-04-2016, Saat:22:21)forumdervis3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.


(28-04-2016, Saat:20:04)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.
Sayfalar: 1 2 3 4