28-04-2016, Saat:18:02
28-04-2016, Saat:19:07
Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık.
Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...
Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...
28-04-2016, Saat:19:28
(28-04-2016, Saat:18:02)slash7711 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.
(28-04-2016, Saat:18:03)Sepultura2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Elinize sağlık güzel olmuş.
(28-04-2016, Saat:19:07)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık.
Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi forumlar.
28-04-2016, Saat:19:35
Temayı adam yapıyor fiyatı üyeler belirliyor. Bu forum ne zaman normal webmaster forumlarına dönecek. Tema gayet güzel olmuş fiyatı da yüksek değil. Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.
28-04-2016, Saat:19:59
50 tl verilmez,iyi satışlar.
28-04-2016, Saat:20:04
(28-04-2016, Saat:19:59)corci Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]50 tl verilmez,iyi satışlar.
Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.
Saygılarımla, iyi forumlar.
28-04-2016, Saat:22:21
Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.
28-04-2016, Saat:23:22
(28-04-2016, Saat:22:21)forumdervis3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.
(28-04-2016, Saat:20:04)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.
Saygılarımla, iyi forumlar.