09-04-2016, Saat:09:32
Sayfalar: 1 2
09-04-2016, Saat:10:33
Bana o forumstatüs kodlarını veya eklentisini verirmisin
09-04-2016, Saat:11:47
Onlar kendi kodlamam Flat temasına özel
09-04-2016, Saat:12:01
(09-04-2016, Saat:11:47)xeons Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Onlar kendi kodlamam Flat temasına özel
1-Tema Warez
2-Kodlama size ait değildir memoryhackers sitesin özel olarak birlikte kodlanmış bir paneldir. Kendini kandırma kardeşim
09-04-2016, Saat:12:38
Temam warez değil belgesi var.
2.si flat temanın label kodları ile çok kolay böyle birşey kodlanabilir.
2.si flat temanın label kodları ile çok kolay böyle birşey kodlanabilir.
09-04-2016, Saat:14:38
Belgesi var öylemi
Yanlız indirdiğiniz dosyadaki "license" dosyası olunca tema warez olmuyo diye birşey yok bu temayı paylaşan siteler zaten yanında "license" klasörü ile birlikte paylaşıyor
Belgesi neymiş çok merak ettim acıkcası
Yanlız indirdiğiniz dosyadaki "license" dosyası olunca tema warez olmuyo diye birşey yok bu temayı paylaşan siteler zaten yanında "license" klasörü ile birlikte paylaşıyor
Belgesi neymiş çok merak ettim acıkcası
09-04-2016, Saat:14:42
Ve memoryden aldığınız ap açık ortada. colspan bil aynı 

09-04-2016, Saat:14:59
tema memory falan filan değildir.
Tema FlatOne isimli ThemeFreak adlı sitenin sattığı temadır.
W@Rez kullanım değildir umarım, paypal veya nasıl ödeme yaptıysanız ödemeye dağir SS attığınız takdirde ikna oluruz.
Şu sıralar flatone teması w@rez durumda ve herkes bu temanın üstünden editlemeler yapıyor, sizinde w@rez kullanmış olma olasılıgınız bi hayli yüksek, ama bilmeden konuşmayayım.
Bu arada domaininiz çok iyi, genel.tk domaini. Boştaymış ve almışsınız, forum adı altında sub oluşturum forum.genel.tk olarak güzel değerlendirmişsiniz. .tk oldugundan umursanmayacaktır lakin .com olsaydı birazda paran olsaydı önün muhtemelen açık olurdu
Tema FlatOne isimli ThemeFreak adlı sitenin sattığı temadır.
W@Rez kullanım değildir umarım, paypal veya nasıl ödeme yaptıysanız ödemeye dağir SS attığınız takdirde ikna oluruz.
Şu sıralar flatone teması w@rez durumda ve herkes bu temanın üstünden editlemeler yapıyor, sizinde w@rez kullanmış olma olasılıgınız bi hayli yüksek, ama bilmeden konuşmayayım.
Bu arada domaininiz çok iyi, genel.tk domaini. Boştaymış ve almışsınız, forum adı altında sub oluşturum forum.genel.tk olarak güzel değerlendirmişsiniz. .tk oldugundan umursanmayacaktır lakin .com olsaydı birazda paran olsaydı önün muhtemelen açık olurdu
Sayfalar: 1 2