MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Albedo Teması MyBB 1.8x İndir
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
resim

Tasarım : bilsoft
Kodlama : oneRa's

(02-01-2016, Saat:17:25)Hatake Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]@bilsoft tarafından çizilmiş olup, bu sabah tarafımca kodlanmaya başlanmıştır. Akşama doğru ancak bitmiştir. Tema da hatalar varsa affola, sonuçta bir gün içinde bir zamana sıkıştırılıp kodlandı ve cidden uğraştık. Emek var. Öncelikle Bilal abiye bu çizimi bana verdiği için teşekkür ederim. Temayı sizlerle paylaşacağım ancak istediğim tek şey footerdan telif haklarının silinmemesi. Hayırlı kullanımlar.

Not : Temayı kodlayıp biz MyBB severler ile paylaşmama yardımcı olduğu için Metehan'a teşekkür ederim. Tema kodlanırken ufak dokunuşları ile temayı çizimden daha iyi hale getirmiştir. iyi forumlar dilerim.

Kod:
DEMO: http://albedo.10tr.net/
İNDİR: http://www.dosya.tc/server6/zhuyhx/albedo.rar.html
Harika bir çalışma, Teşekkürler. Gülümseme
selam arkadaşlar ben bu temayı kurdum fakat postbitteki video eklentiler yazı sitilleri çıkmadı nasıl hallederim

yardımlarınız içn şimdiden teşekür ederim süper bir forum ..
Postbit benim kodlamamdan alıntı.
hocam nasıl haledecegimi biliyormusunuz nasıl edit lerim anlata bilirmisiniz ben eksik yaptım biliyorum  ilk defa tema yüklüyorum
overlord animesinden Gülümseme hoş bir karakter. Tema güzel elinize sağlık