26-11-2015, Saat:21:49
26-11-2015, Saat:22:07
İYİ ben knk İdare edıyı
26-11-2015, Saat:22:08
Dostum, öncelikle sitenin temasıı değiştirmelisin. Ben girdiğim hRr hile sitesinde aynı temayı görmekten sıkıldım. Bunun dışında ziyaretçilere konu kapatma eklemntisi kurmuşsun bunu hiç hoş karşılamıyorum. Yani sırf 2 cümle yazı için üye olmak istez kimse. Bunun yerine hide eklentisi ekleyilirsin..
26-11-2015, Saat:22:15
(26-11-2015, Saat:22:08)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Dostum, öncelikle sitenin temasıı değiştirmelisin. Ben girdiğim hRr hile sitesinde aynı temayı görmekten sıkıldım. Bunun dışında ziyaretçilere konu kapatma eklemntisi kurmuşsun bunu hiç hoş karşılamıyorum. Yani sırf 2 cümle yazı için üye olmak istez kimse. Bunun yerine hide eklentisi ekleyilirsin..
Fikirlerin İçin Teşekkürler.
26-11-2015, Saat:22:33
neden mybbyi çogunluk hack siteleri için kullanıyor 

26-11-2015, Saat:23:57
Kullanıcıya forum kurallarını okuması için +2 uyarı puan verilmiştir.