MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Sitem İçin Düşüncelerinizi Bekliyorum.
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Konu editlenmiştir.
İYİ ben knk İdare edıyı
Dostum, öncelikle sitenin temasıı değiştirmelisin. Ben girdiğim hRr hile sitesinde aynı temayı görmekten sıkıldım. Bunun dışında ziyaretçilere konu kapatma eklemntisi kurmuşsun bunu hiç hoş karşılamıyorum. Yani sırf 2 cümle yazı için üye olmak istez kimse. Bunun yerine hide eklentisi ekleyilirsin.. 
(26-11-2015, Saat:22:08)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Dostum, öncelikle sitenin temasıı değiştirmelisin. Ben girdiğim hRr hile sitesinde aynı temayı görmekten sıkıldım. Bunun dışında ziyaretçilere konu kapatma eklemntisi kurmuşsun bunu hiç hoş karşılamıyorum. Yani sırf 2 cümle yazı için üye olmak istez kimse. Bunun yerine hide eklentisi ekleyilirsin.. 

Fikirlerin İçin Teşekkürler.
neden mybbyi çogunluk hack siteleri için kullanıyor üzgün
Kullanıcıya forum kurallarını okuması için +2 uyarı puan verilmiştir.