13-09-2015, Saat:22:43
14-09-2015, Saat:15:25
Düzenleme bozuk bir bakabilir misin ?
16-09-2015, Saat:23:15
Paket süper kardeşim vallahi ya


20-09-2015, Saat:16:14
Duyuruyu Nerden Düzenlerim ?
19-04-2016, Saat:22:50
gayet hoş olmuş ellerıne saglık.
18-05-2016, Saat:16:25
(02-09-2015, Saat:14:43)rayray93 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Tema ismi: Ebedi Tema
Tema Yapımcısı: Çizim: Rusveld // Kodlama: Diaslock
Tema Güvenlimi ?: Güvenli
Tema Versiyonu: 1.0
Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz
- Postbitte temanın çizimine uygun yapıldığı için gözle görünmeyen hatalar olabilir. Editlerken dikkatli olunuz.
Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB - 1.8.x
Tema Kurulumu: İndirdiğiniz XML dosyasını forumunuza yükleyiniz. Images dosyaları olmadan çalışacaktır. Eğer images dosyaları olarak çalıştırmak istiyorsanız, Rusveld adlı klasörün içindeki resimleri global.css - css3.css gibi şablonların içinde bulunan img dosyaları ile değiştirmeniz/şablonların içinde bulunan img dosyaları ile değiştirmeniz gerekmektedir (Fazla değillerdir ortalama 20 dakikanızı alabilir)
Kod:
http://benimftp.comoj.com/xml/ebeditema.xml
Ömer kardeşim ellerine sağlık harika gözüküyor ( Berkin )
11-06-2016, Saat:01:03
Şu Anasayfamda Duyuru Yerini Fln Nasıl Düzelticem Kendim Yazmak İstiyorumda
11-06-2016, Saat:01:06
(11-06-2016, Saat:01:03)darklord6308 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Şu Anasayfamda Duyuru Yerini Fln Nasıl Düzelticem Kendim Yazmak İstiyorumda
Temanın header şablonlarından düzenliyceksiniz.










