MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Ebedi Tema by Rusveld & Diaslock
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
Çok İyi Süper
Düzenleme bozuk bir bakabilir misin ?
Paket süper kardeşim vallahi ya Gülümseme Süper
Duyuruyu Nerden Düzenlerim ?
gayet hoş olmuş ellerıne saglık.
(02-09-2015, Saat:14:43)rayray93 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]resim Tema ismi: Ebedi Tema

resim Tema Yapımcısı: Çizim: Rusveld // Kodlama: Diaslock
resim Tema Güvenlimi ?: Güvenli resim
resim Tema Versiyonu: 1.0
resim Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz resim - Postbitte temanın çizimine uygun yapıldığı için gözle görünmeyen hatalar olabilir. Editlerken dikkatli olunuz.
resim Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB - 1.8.x
resim Tema Kurulumu: İndirdiğiniz XML dosyasını forumunuza yükleyiniz. Images dosyaları olmadan çalışacaktır. Eğer images dosyaları olarak çalıştırmak istiyorsanız, Rusveld adlı klasörün içindeki resimleri global.css - css3.css gibi şablonların içinde bulunan img dosyaları ile değiştirmeniz/şablonların içinde bulunan img dosyaları ile değiştirmeniz gerekmektedir (Fazla değillerdir ortalama 20 dakikanızı alabilir)



resim

resim

resim


Kod:
http://benimftp.comoj.com/xml/ebeditema.xml





Ömer kardeşim ellerine sağlık harika gözüküyor ( Berkin )
Şu Anasayfamda Duyuru Yerini Fln Nasıl Düzelticem Kendim Yazmak İstiyorumda
(11-06-2016, Saat:01:03)darklord6308 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Şu Anasayfamda Duyuru Yerini Fln Nasıl Düzelticem Kendim Yazmak İstiyorumda


Temanın header şablonlarından düzenliyceksiniz.
Sayfalar: 1 2 3