Çok Güzel Yapmmıssın Kardeşim Eline Sağlık +REP
Boyutları bir tık daha küçük olsaymış tam olacakmış. Ellerine sağlık

Aynen boyutlar dışında herşeyi süper gözüküyor.Siz bana özelden ulasıp atabilir misinz ?
Emeklerinize sağlık. Oval Kenar daha güzel durmaz mıydı ?
(22-07-2015, Saat:18:32)Kadir KAYA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Emeklerinize sağlık. Oval Kenar daha güzel durmaz mıydı ?
Sağolun yorumlarınız için.
*
Bilmiyorum yaparken aklımda bu varmış

Aklıma geleni tasarıma dökmeye çalışıyorum.