MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Spins Rank Seti
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
resim
resim
resim
resim
resim
resim
resim
resim
resim
resim

Rankları bi site için özel tasarlamıştım şimdi dağıtıyorum.PSD isteyen varsa özelden ulaşsın konuşuruz.
Çok Güzel Yapmmıssın Kardeşim Eline Sağlık +REP
Boyutları bir tık daha küçük olsaymış tam olacakmış. Ellerine sağlık Gülümseme
Aynen boyutlar dışında herşeyi süper gözüküyor.Siz bana özelden ulasıp atabilir misinz ?

PHP Kod:
http://www.windyestr.com 
Emeklerinize sağlık. Oval Kenar daha güzel durmaz mıydı ?
(22-07-2015, Saat:18:32)Kadir KAYA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Emeklerinize sağlık. Oval Kenar daha güzel durmaz mıydı ?

Sağolun yorumlarınız için.
*
Bilmiyorum yaparken aklımda bu varmış Gülümseme Aklıma geleni tasarıma dökmeye çalışıyorum.