MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Ziyaretçilere Tema Default Gözüküyor
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar Sitemde Ziyaretçlere Default Tema Gözüküyor Kaydolunca nnormal ayarladığım tema gözüküyor nasıl düzelete bilirim

Alıntı:http://www.turkiyefrm.com
bendede aynı sorun varr
Merhaba sorununuz çözebilirim bana bi tane test diye kullanıcı açıp admin yapar mısınız panelden hallediliyor.
Ö.m.den kullanıcı adı ve şifreyi yollarsınız.
Temalar&Şablonlardan kullandığınız temanın üzerine gelip tıklayın. Varsayılan yapı seçin onaylayın
Dilerseniz kullanıcıyı zorla yapabilirsiniz kesin olarak default olmuş olur.
durun denıorum oldu saolunn konu kilit çözüldü