MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Rank Seti Simgeleri
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba, bir kaç gün önce forumda bir sete rastlamıştım. Rankların daha çok soluna konulan simgeler oluyor ya, o simgelerden asker apoletlerine benzeyen simgeler vardı. Tüm rar dosyasının içinde o simgelerden vardi. Foruma baktim ama bulamadım. Acaba hatirlayaniniz varsa linkini verebilir mi?