MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
resim [b]Tema ismi: Blood Theme V1[/b]
resim Tema Yapımcısı: Serhat Badeshan
resim Tema Güvenlimi ?: Evet Kesinlikle
resim Tema Versiyonu: 1.8.x
resim Test Durumu: Denenmiştir Sorunsuz
resim Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): Mybb-1.8.x
resim Tema Açıklaması: İlk Temamdır Bazı Yerler Alıntıdır Kusura Bakmayın Hatalıysam Yoruma Yazınız.
resim Tema Kurulumu: AdminKP resim Temalar & Şablonlar resim Tema Yükle resim Temanızı Yükleyin.
resim  Demo Link: http://forumblood.10tr.net/



resim



resim



resim



resim



resim


Tema'da İmza Ayracı Koymayı Umuttum Siz Kendiniz Koyarsınız 

resim

XML İNDİRME LİNKİ:

Kod:
http://s5.dosya.tc/server3/czogd2/Blood_Theme_V1.rar.html
Merhaba,
Hocam iyi güzel de bu türde tema sizce artık aşırı bir şekilde yaygınlaşıp çok sıradanlaşmaya başlamadı mı ?
Ha yani emek var ona bir şey söyleyemem ancak sürekli resim değiştirerek ya da ufak ufak html kod ekleyerek tema yapmak yerine biraz da kendinize ait tasarımlar ve kendinize özgü temalar yapmaya çalışın. İnanın bana artık apart editler boş konu olarak görülmeye başlandı ve apart temalar da bu gidişle popülerliğini yitirecektir. Eğer kodlama bilmiyorsanız hazır bir tema da düzenleyebilirsiniz. Süper

İyi geceler..
Yorumun İçin Teşekkürler Hocam Bilmiyorum Bizdeki De Bir Heves , İyi Geceler..  Gülümseme