MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB Bana verdiği hataları yardımcı olun
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
MyBB 1.8 localhostdan bana verdiği hatalar



1.Konuyu secıyorum Sil diyorum Silinmiyor 

2.rep butonu calısmıyor

3.Konu açmıyor



MyBB Forumu Tekrarmı Yuklesem aynı hatayla karşılaşırmıyım Cevap yazın Lutfen ?
Tema uyumsuzluğu sonucu bu tür hatalar çıkabilir.
Ya ne teması be default tema kullanıyorum zaten localhostdan konuları bıle sılmıyor adam gıbı yardımcı olun cevabımızı okuyan yok .
Üzgünüz, ''Moderasyon İşlemi'' için herhangi bir konu seçmediniz yada işlem sayfası zaman aşımına uğramış olabilir. Lütfen, bir konu seçip tekrar deneyiniz. (Diyor)
(27-04-2015, Saat:20:36)Brky Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ya ne teması be default tema kullanıyorum zaten localhostdan konuları bıle sılmıyor adam gıbı yardımcı olun cevabımızı okuyan yok .


Adam gibi cevap vermeyi ve konu açmayı öğrendiğiniz konu açılacaktır.