MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBBDepo
>
Çöp Deposu
> 2 Kere Nick Yazıyor Nasıl Düzeltirim?
Orjinalini görmek için tıklayınız:
2 Kere Nick Yazıyor Nasıl Düzeltirim?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
Winsoft
28-02-2015, Saat:11:45
Site Adresi :
http://oyunservisi.org
MyBB Sürümü :1.8.3
Kurulu Eklentiler :
[*]
Sorun açıklaması :Gördüğünüz gibi Forum Duyuruları kısımında nickim 2 kere görünüyor
Hata Ekran Görüntüsü :
Screwy
28-02-2015, Saat:13:21
Merhaba
Linkleri code tagları içerisine almadığınız için uyarı cezası aldınız. Ekstra olarak sitenizdeki çeviri ve telif hakkı linkleri kaldırılmış. Bunları tekrar eklediğinizde konunuzu rapor edip açtırabilirsiniz.
MyBB Depo Forum
>
MyBBDepo
>
Çöp Deposu
> 2 Kere Nick Yazıyor Nasıl Düzeltirim?