Ucuz malın alıcısı çok olurmuş

Öğrenciyiz sonuçta.
(07-02-2015, Saat:20:32)rapper0019 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]bence 20tl fazla gibi yinede hayırlı satışlar 
sen kaça alırdın kardeş adam caz saat ler ce ugraşıyor nedir sence fiyatı bence emegin karşılıgı yoktur sen bakma kardeşim teşekürler tema için eline saglık bence daha fazla eder ...
yine harika bir tema yine Emre abi.
temalardan alıntılarla dolu bence herkesi yapabileceği bir tema
(08-02-2015, Saat:11:20)HackUp97 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]temalardan alıntılarla dolu bence herkesi yapabileceği bir tema
Temalardan alıntı mı? Kardeşim insanı agrefise bağlama, bu temadaki bir yeri başka bir temada göstersene? İnsanı sinir ediyon ama.
Merhabalar
size özel mesaj atmaya çalıştım ama mesaj kutunuz dolu
Merhaba satın alamıyorum skype face falan eklemiyorsunuz 2 dk taksanız keşke